niedziela, 29 listopada 2009

Rewers - druga twarz kobiety...

******
Nie lubię nagród, właściwie nie do końca wierzę, że są miarodajne jeśli chodzi o mój gust - jednak tu - zdecydowanie trafiłam w 10.
Byłyśmy dziś z M. na Rewersie!
Świetne postaci, świetne aktorki Anna Polony, Krystyna Janda - naprawdę zaczynam ją lubić-im jest starsza tym lepsza! i Agata Buzek; no i aktor Marcin Dorociński! Piękny czarno biały obraz,świetny humor i ciekawa intryga. Rewelacyjna muzyka. Film o kobietach w realiach stalinowskiego świata lat 50-tych, o potrzebie miłości, o zbrodni, o tajemnicy, o różnicach pokoleniowych, ale i wielkiej solidarności i ofiarności. Podobno czarna komedia - choć też pewien dramat według mnie.
Bardzo,bardzo,bardzo mi się podobał film, jednak obiecuję sobie nie chodzić do kina w weekendy, bo bardzo, bardzo, bardzo nie podobało mi się bezładne przemieszczanie się towarzystwa po sali, tłok, chrupanie popcornu i straaaasznie długie reklamy. I wysoki Pan mi zasłaniał!

Złota myśl Babci: Lepiej być samej, niż w złym towarzystwie powinna przyświecać każdej kobiecie !!
Strzeżmy się zatem kobiety boskich Bronisławów oraz nudnych Księgowych!
I wychowujmy naszych synów najlepiej jak potrafimy - dla innych kobiet ... choć niekoniecznie :)

Dobranoc.
M.

PS: No jak się poszuka to widać, ze promocja jest droggaa, mają stronę www - ciekawe czy wystarczy na Oskara ;)

2 komentarze:

Ivt pisze...

obejrzę!
chociaz wśród moich polskich faworytych do Oscara jest Kalejdoskop. Ale to inna kategoria. Oby obu się udało ;)
a strona www jakas taka kolorowa wobec filmu...

Anonimowy pisze...

zdecydowanie nie tylko dla kobiet...

m.