niedziela, 10 stycznia 2010

Muffiny Bananowe.


Wczoraj upiekłam - Muffiny Bananowe, a właściwie babkę bananową - tylko podzieliłam ją na małe, gustowne porcyjki. Przepis jest identyczny, a wyglądają sympatyczniej :)


Muffiny bananowe z czekoladą i migdałami.
4 duże bardzo dojrzałe banany
1 jajko
25 dkg mąki
22 dkg cukru
1 łyżeczka sody oczyszczonej
5 dkg masła
garść posiekanych migdałów, czekolady lub rodzynek - dla wielbicieli przesady - wszystko naraz!

Banany rozgniatamy widelcem dodajemy cukier i mąkę, jajo, sodę - mieszamy do połączenia. Następnie wlewany ostudzone rozpuszczone masło - dokładnie mieszamy. Na koniec dodajemy ulubione bakalie lub czekoladę. (Ja użyłam jakiegoś połamanego gwiazdora - w końcu już po Świętach). Wypełniamy papilotki i pieczemy w 175 stopniach przez około 15 minut.

Prawda, że proste ?
A jakie smaczne :)

M.

4 komentarze:

Ivt pisze...

ha! też wczoraj piekłam bananowe. Niestety te Twoje jakieś takie ładniejsze... Przepis tylko proporcjami się różni. Next time wypróbuje Twoje

M. pisze...

a w czym one ładniejsze ... może je dłużej przetrzymałam dla koloru ...a może podkręciłam kolorek w inny sposób :D
Kto to wie .... ;)

Kopacz pisze...

Tu w Londynie jak i zapewne w całej Anglii, te małe bomby kaloryczne robią niezłą furorę. Pozdrawiam :)

M. pisze...

Widać mam angielską naturę lubię bomby ... Szczególnie kaloryczne :) Również pozdrawiam :)