sobota, 4 stycznia 2014

Rush - Wyścig

Obiecałam sobie nadrabianie zaległości filmowych. Rok sie dobrze zaczął w tym temacie.

źródło filmweb,pl

To historia dwóch kierowców wyścigowych Niki Laudy i Jamesa Hunta.
Dwaj diametralnie różniący się stylem życia i podejściem do pracy bohaterowie rywalizując ze sobą nawiązują specyficzną relację, zdawałoby się wrogą, a jednak opartą na wzajemnym szacunku.
Świetnie pokazane zaplecze ówczesnej Formuły 1 i drogi, którymi bohaterowie szli na szczyt.
Nie lubię wyścigów samochodowych, są dla mnie nużące. Jednak duch walki obecny w tym filmie, upór w dążeniu do celu, pasja życiowa i chodzenie własną droga życiową pomimo braku akceptacji innych - nieodmiennie robią na mnie wrażenie.
Fantastyczny film ... prawie zaczęłam mieć ochotę na obejrzenie jakiegoś wyścigu. ;)

2 komentarze:

Honia pisze...

Kolejna opinia, która skłania mnie do obejrzenia tego filmu.

M. pisze...

Koniecznie zobacz! Świetny!