niedziela, 27 grudnia 2009

Pomarańczowy Rok.


Odwiedziłam dziś Empik ... i kupiłam kalendarz na 2010 rok. Przebierałam, macałam, oglądałam, zastanawiałam się długo i jest... w końcu padło, jak to u kobiet często bywa, na ... hmm ... pomarańczowy.



Jakoś mnie tknęło by sprawdzić w sieci - cóż znaczy ten pomarańczowy, skoro mnie tak przyciągnął. I wyszło mi, że
"kolor pomarańczowy to wyzwolenie od nałogów i słabości, optymizm i pobudzenie, przedsiębiorczość, ambicja. Kolor pomarańczowy to także symbol ognia, płomieni, pożaru i energii".
Ponadto "Pomarańczowy jest ciepłym i pełnym energii kolorem. Kojarzy się z żywością owoców, barwnymi egzotycznymi kwiatami, ptakami i motylami. Pojawia się w przyrodzie jako przykład szczególnego piękna, rozjaśniając szarość kory lub zieleń traw. Na myśl o nim pojawia się obraz uroczego zachodu słońca, które ciepłym blaskiem zalewa ziemię. Pomarańczowy sprawia miłe wrażenie, wysyła sygnał o spontaniczności, żywości i przyjaznym nastawieniu.
Pomarańczowy kolor to także stół zastawiony tacami owoców i misami wybornego jedzenia. Sugeruje smakosza, hedonistę czerpiącego z życia jak najwięcej. Ludzie, którzy ubierają te barwy to często dobrzy kucharze.
Skorzystaj z tego koloru, aby odzyskać optymizm i odnaleźć cel w życiu.
Odczujesz wyraźne poszerzenie możliwości i przybędzie ci zdecydowania.

Przesłanie pomarańczowego brzmi: doskonale sobie radzę w życiu, mam dość energii by osiągnąć wszystko czego pragnę, moje cele są konkretnie sprecyzowane.
"

Rewelacja! Lepiej nie mogłam trafić!

To ostatnie zdanie niech będzie mi mottem na nadchodzący rok!
Duże wyzwanie, ale jaka będzie satysfakcja,jeśli za rok będę mogła sobie powiedzieć, że się udało!
Jestem lekko przerażona ... pierwszy raz mam zarys planu na przyszły rok!
I w dodatku ogłaszam to publicznie (ups!)

Miłego wieczoru.
M.

PS: Kochana TV serwuje mi mój mega HIT, który oglądałam tylko wczoraj już 2 razy :D! ale niezrażona idę zasiąść na kanapie z "To właśnie miłość".
Ten film przepełnia mnie nadzieją!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

No i to kolor Holendrów...

m.