poniedziałek, 23 kwietnia 2012

JIMEK

Piękny, młody i co najważniejsze jak sądzę piekielnie utalentowany! Widywałam go już kiedyś, jako dziecko znanych rodziców. Nie oglądam "Rancza", więc muzyka, którą tworzy nie dotarła do mnie wcześniej. Przy okazji ostatniego zamieszania medialnego znalazłam kawałek, który śpiewa z Małgorzatą Kożuchowską "Zaplątani"- głos ma hipnotyczny. W TVN ostatnio przearanżował i zaśpiewał "Jesteś szalona" - czyniąc  z tego hitu nową jakość. Niesamowicie skromny i pokorny, jak sądzę człowiek - muzyk, kompozytor, producent: Radzimir Dębski - JIMEK.
Uśmiechnęło się do niego szczęście, albo otrzymał zasłużoną nagrodę, nie ważne, ważne, że został doceniony. Spośród 3000 osób wybrano jego remix utworu Beyonce na jej płytę. Ja jestem pod wielkim wrażeniem...olbrzymim. Sukcesów i radości z realizacji pasji. Szczerze podziwiam! Czekam na płytę o której mówił !!!! Póki co oszalałam - stworzył zupełnie inna piosenkę.



M.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No proszę, po pierwszym zdaniu myślałem że to o mnie :)

MS

M. pisze...

A wiesz, że jest pewne podobieństwo!