niedziela, 31 października 2010

Minął rok ...

Minął rok, odkąd napisałam pierwszego posta..
Co się zmieniło??
Parę rzeczy w życiu się skończyło,parę rozwiązało, kilka innych skomplikowało, jedne przyszły niespodziewanie i nie chcą odejść, inne jeszcze zaczęły się i dopiero oczekuję efektów.
Jestem rok starsza, rok mądrzejsza, rok bardziej świadoma ale i rok bardziej zagubiona i bezradna w pewnych kwestiach.
Chyba nie do końca udało mi się utrzymać pozytywny ton w moich rozważaniach, jednak bardzo się starałam, choć czasem bardzo trudno znaleźć powody do uśmiechu.
Bardzo lubię to moje miejsce w sieciowym nierzeczywistym świecie. Sprawia trochę, że chce mi się chcieć, tak dla własnej satysfakcji. Życzę sobie by tak było dalej, bo z przyjemnością wracam do zapisków z poprzednich miesięcy.

Sto lat "Moja ulubiona poro roku" i Stokrotne podziękowania dla wszystkich czytelników. To bardzo miłe wiedzieć, że ktoś zaciekawiony zagląda do tego mojego prywatnego ogródka. :)

M.

4 komentarze:

Unknown pisze...

Piękna, okrągła rocznica - najlepszego! :))

KassWarz pisze...

M. wszystkiego dobrego- samych ulubionych pór roku!!!!

Tomaszowa pisze...

STO LAT! STO LAT! :-)))

Grażyna pisze...

Dotarłam do Ciebie przypadkiem, ot tak niuchając po blogach. Przeczytałam powyższy tekst, niby taki prosty, ale nastroił mnie melancholijnie. Coś minęło, coś uciekło, ale jesteś zadowolona z przebywania tutaj... tyle prostoty w tych słowach, ale zmusiły mnie by się zastanowić nad tym co przemija! Powodzenia w dalszym blogowaniu!