poniedziałek, 21 czerwca 2010

O zmianie ...


RAK
22 czerwca - 22 lipca

Jesteś gotów do przemiany, która właśnie nadchodzi.
Sprawiedliwości stanie się w końcu zadość.


To mój Horoskop z Googla na dziś.

Ja się pytam ile ma trwać ten stan gotowości, skoro się nic nie dzieje, a ja ciągle tyłek spięty i na baczność. Aż się znudzę, czy zdrętwieję odpowiednio ??!
No wlecze się ta zmiana niemiłosiernie.

I ja się pytam jakiej sprawiedliwości ma się stać zadość?? Czy ja się chcę mścić na kimś?? - Nieee! A może nie wiem, że ktoś (o zgrozo!) zemści się na mnie??!

Horoskopy są tak bardzo tajemniczo intrygujące. ;) Ciekawe co za górnolotne porady życiowe przyniesie jutro.
Dobranoc.
M.

PS: Zmiano na lepsze przybywaj, bo oszaleję!!!! Zemstę możemy odłożyć na półkę, albo wywalić do kosza!

4 komentarze:

KassWarz pisze...

aż mi się pośladki spięły, bo ja spod raka również...:)

Mała Mi pisze...

Oooo... to Cię czekają same dobre rzeczy :) opisz je potem ;)

M. pisze...

no niestety ... straszą tak już od paru miesięcy ... i nic!

Tomaszowa pisze...

Hehehehehehe:)))))))