czwartek, 18 września 2014

Nie pijanym kierowcom!

Właśnie w śniadaniówce TVP, Anna Mucha - zupełnie poza scenariuszem - wygłosiła kilka emocjonalnych, mocnych słów na temat pijanych kierowców, których powodem była informacja o śmierci w wyniku obrażeń powypadkowych mężczyzny, którego żona  i nienarodzone dziecko zginęli na miejscu w wypadku samochodowym spowodowanym przez karnego już pijanego kierowcę. Ludzie ci osierocili 3 letniego chłopca. Wielki Dramat!!!
Samą Anne Muchę nie zawsze lubię, czasem mnie wręcz drażni - ale w tym przypadku - podpisuję się pod każdym jej słowem!!!
Sama kiedyś próbowałam się dodzwonić na policje, gdy pijany sąsiad próbował wyjechać z parkingu. Nie udało mi się!! Chyba przez 15 minut!!! Nie miałam możliwości go zatrzymać, wiec pojechał! Do dziś się zastanawiam, co było dalej.... Do dziś mam wyrzuty sumienia.
Bardzo bym chciała, byśmy przestali tolerować jeżdżenie po kielichu! - nawet jeśli to było wino do kolacji!!!
Obyśmy w końcu mieli skuteczne prawo!!

Brak komentarzy: