niedziela, 10 sierpnia 2014

Matura

Nię śpię ostatnio nocami, a jak już śpię to śnia mi się różne sny o dziwnych fabułach... Między innymi sny o mojej ulubionej tematyce maturalnej, które zaliczam do typu "koszmar realistyczny". Zupełnie tego nie rozumiem. Matura nie była dla,mnie problemem, zdałam ja na świetne oceny,  byłam zadowolona, uważam, że dobrze przygotowana, lubiłam się uczyć. A w snach- albo.nie jestem w stanie pojąć materiału,  albo mam za mało czasu, czy też następuje nagła zmiana dodatkowego języka, bądź z jakichś nieznanych przyczyn musze zdawać maturę ponownie - teraz!!! Zgroza. Konieczność wchłonięcia takiej ilości materiału jest dla mnie przerażająca... Sny o maturze powracają i dręczą z niewiadomych przyczyn. Nie martwię się jednak za bardzo - po przebudzeniu oddycham z ulgą patrząc na śpiącego G. lub Młodego Człowieka,  chodzę po mieszkaniu upewniajac się, że od matury minęło 18 lat i  uśmiecham się do siebie. Zawsze mogłam trafić inny stresujący temat cykliczny.
M.

Brak komentarzy: