poniedziałek, 7 września 2015

Webook

Stara już jestem, a jednak lubię pooglądać filmy na youtube. Zwykle to filmy urodowe i modowe, choć one powoli zaczęły mnie nieco nużyć. Bo ile można oglądać, jak kolejna dziewczyna "kupuje" - a raczej wybiera - sobie z oferty sklepu chińskiego średnie ciuchy, albo powiększa swoją kolekcje podkładów, czy cieni. Kiedy one to zużywają?? ;) Ja się maluję, a mam z tym problem mając 1/40 tego co one. ... albo gdzie mieszczą te ciuchy? :) - no ale nie o tym.
Mam kilka kanałów, które lubię i na które zaglądam, jednak zaczęłam szukać czegoś innego, raczej z dziedziny kultury. Uwielbiam wywiady Moniki Jaruzelskiej - niestety nowe odcinki nie pojawiają się ostatnio na kanale. Mam nadzieję,że format powróci, bo to mądre ciekawe rozmowy. Ciekawe rozmowy są oczywiście w Xięgarni. Śledząc na FB wpisy Marcina Mellera zauważyłam Webook, którego autorką jest jego przesympatyczna żona Anna Dziewit. Webook na youtube to świetny, młody kanał o książkach i pisarzach. Szczególnie dla takiego laika, jak ja - bardzo inspirujący. Moim hitem jest pisane przez wszystkich gości opowiadanie. Serdecznie polecam tym którzy książki lubią i szukają inspiracji czytelniczych.
Dzięki rozmowie z Agnieszką Więdłochą właśnie sięgnęłam po Ości Ignacego Karpowicza. Mam wielkie oczekiwania i lecę zarywać noce :)

M.

Brak komentarzy: