środa, 21 grudnia 2011

Lebkuchen

Zakochałam się w tych pierniczkach do szaleństwa w ubiegłym roku. Nie rozumiem jak to się stało... ale nie zamieściłam przepisu na nie, wiec naprawiam błąd.
Oto moje ulubione pierniki Lebkuchen. Przepis znajdziecie TU. Jedna uwaga jaką mam, to to, że trzeba ich bardzo pilnować przy pieczeniu, by się nie spaliły. U mnie trwa ono do 10 minut.


Śliczności, prawda?
Uwielbiam ich smak i to, że są miękkie, mocno cytrusowe, że smakują wyśmienicie z lukrem i bez, że są łatwe w przygotowaniu i można je pięknie ozdobić.
Zdobienie to nasza ulubiona część ich produkcji, nawet pomimo tego, że w tym roku wyszło spod naszych rąk 6 porcji ...
Uwielbiam też to, że po ich upieczeniu dom pachnie świątecznie jeszcze przez długi czas...

Radzę spróbować choć raz.
M.

Brak komentarzy: