niedziela, 6 listopada 2011

Monika Urlik !!!!

Zdaje mi się,że ta kobieta potrafi zaśpiewać wszystko !!
Nie oglądam raczej programów typu talent show. Obejrzałam jeden z pierwszych odcinków The voice of Poland" z ciekawości jaką pustacią będzie Nergal. I kogo zapamiętałam...
Monikę Urlik - z tego wykonania „I Say a Little Prayer"



dziś przypadkowo trafiłam na to wykonanie w sieci:



no i od godziny puszczam to w kółko. Cóż za talent, co za moc !!
Nie mogę powiedzieć, że uwielbiam Iron Maiden - choć to klasyka ... ale uwielbiam Monikę - chyba w każdym repertuarze.
WOW! Czekam na płytę.

M.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

czytam wpis miesiąc później ... właśnie Monika nie weszła do finału ale mam nadzieję, że płyty i tak posłuchamy...czekamy i pozdrawiamy gorąco

M. pisze...

Ja również niezmiernie żałuję ...
ale jak Ty mimo wszystko czekam .. na płytę :)
Również pozdrawiam :)

Monika pisze...

i ja bardzo żałuję,ale poradzi sobie i bez programu,jeszcze o niej usłyszymy;)